wtorek, 9 sierpnia 2011

Wyróżnienie dostałam

Byłabym zapomniała, że pewna miła osóbka wyróżniła mój blog. Duma mnie rozpiera i czuję się w obowiązku przekazania tego wyróżnienia dalej, ale że nie jestem na tyle odważna żeby wybrać 16 osób spośród tylu wspaniałych scraperek, więc wyróżniam każdego kto tu zaglądnie ;-)

A oto wyróżnienie od eawera  oraz od elizyjagody



I coś niecoś o mnie:

1. Lubię kartki robić i inne papierowe twory - chodź scrapów jeszcze się boję
2. Remontowanie, urządzanie, projektowanie...to mój żywioł - uwielbiam urządzanie wnętrz
3. Właśnie buduję z mężem dom, więc będę mogła się wyżyć
4. Jestem inżynierem - pracuję w logistyce i nawet to lubię - mam fajny zespół
5. Jestem leniem... ale o tym ciii...
6. Nie lubię buraczków i niczego co jest w galarecie - no chyba, że owocowej ;-)
7. Bardzo lubię, jak zostawiacie komentarze - szczególnie te konstruktywne, uczę się dzięki nim :*

Brak komentarzy:

Related Posts with Thumbnails