piątek, 27 lutego 2015

Blejtramik

Witajcie, dziś znów na tapecie mój syn ;-) Tym razem mediowy blejtramik z czarno-białym zdjęciem, jako inspiracja dla sklepu Rapakivi. W użyciu nowe dymki napisy do nabycia: TU

Praca została również wykonana na  60 wyzwanie w Craft4You, jest to moja prywatna walentynka ;-)
użyłam m.in: tusz archival, Mgiełka Dylussion Pure Sunshine, brokat w kleju, czarno-białe dodatki: papierowe oraz guziki (dostałam je za wyróżnienie w innym wyzwaniu craft4you :*), Art Of Life: Stemple, oraz stemple Texture Clear Stamp Edges









3 komentarze:

Marci pisze...

Stunning! Darling baby, too.

czarownica pisze...

Super praca. Bardzo fajne mixmediowanie. Takie "natychające" :) Chyba i ja złapię za media i jeśli pozwolisz Zliftuję Twoją pracę.

Aszczka pisze...

częstuj się śmiało czarownica ;-)
Thanks a lot Marci ;-)

Related Posts with Thumbnails