poniedziałek, 12 maja 2014

Kurs na mediowy kwiatek ;-)

Nie było mnie chwilę, więc na przeprosiny mam mały kursik. Mój pierwszy, więc piszcie proszę, jak Wam się podoba, czy zrozumiały, czytelny, czy zdjęcia ok itd..

1. wycinamy kwiatki (u mnie z płótna): 2 duże, 2 średnie, 1 mały i malujemy (zmieszałam miętowy  mat - 13arts i żółty perłowy)


 2. tuszujemy, użyłam stempla z Galerii Rae z motywem malutkich kropeczek

3. psikamy perłową mgiełką - u mnie 13arts brąz jasny perłowy

 4. malujemy złotą farbką z brokatem - 13 arts

 5. gnieciemy sklejamy

6. dodajemy koraliki  do środka


A tak wygląda kartka z użyciem kwiatka




materiały 13arts: Ayeeda-Paint-Gold-Glitter, Mgielka-perlowa-Brown-Light, Ayeeda-Paint-Matte-Mint

8 komentarzy:

piaseiza pisze...

Świetny kwiatek - kartka rewelacja!
Kurs bardzo przejrzysty - jeszcze nigdy nie robiłam ich z płótna, może warto dodać fotkę z etapu "gnieciemy" :)

a.le kartka pisze...

Kwiat rewelacyjny. Kursik też:-) Mam natomiast pytanie czy papier potraktowany tak samo da radę? A płótno to jakieś specjalne? Pytam, bo zielona jestem:-):-)

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Aszczka pisze...

a.le kartka - dzięki. Papier da radę, robiłam nie raz, można po każdym etapie podsuszyć nagrzewnicą, co do płótna, to akurat kupiłam gotowe zagruntowane w Lidlu - bloczek 10szt A4, może też być zwykłe płótno, tylko najlepiej zagruntować gesso, żeby było sztywne i nie chłonęło tak mediów, pozdrawiam i mam nadzieję, że pomogłam ;-)

PaNaKo pisze...

Fajny kursik i piękny kwiatek:) Fantastyczna karteczka:)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Jaki piękny kwiat! Wspaniale zdobi kartkę :)
Dziękuję za kurs :)

a.le kartka pisze...

Dzięki za informacje:)

Jadwiga pisze...

Super kurs- na pewno skorzystam :)
Pozwolę sobie umieścić link do Twojego kursiku na pasku bocznym mojego bloga
Pozdrawiam

Related Posts with Thumbnails